Obsługa klienta – szkolenie

belkaniebieska2

28052015

 

Łukasz Brzeziński

„Obsługa klienta”

Szkolenie dla bibliotekarzy

Poniedziałek – 25 maja 2015

Książnica Kopernikańska w Toruniu

 

 


W ostatni poniedziałek uczestniczyliśmy w całodniowym szkoleniu na temat obsługi klienta.

Szkolenie prowadził Łukasz Brzeziński – profesjonalny coach i trener rozwoju podmiotowego, specjalizujący się w szkoleniach z zakresu komunikacji interpersonalnej, prezentacji i negocjacji.

Łukasz Brzeziński jest również doktorantem na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Zakładzie Pedagogiki Pracy i Andragogiki.

Na szkoleniu były poruszane tematy z zakresu:
– komunikacji interpersonalnej (komunikacja niewerbalna, postawa, gesty, mimika twarzy, kontakt wzrokowy, proksemika, etykieta)
– obsługi klienta (budowanie kontaktu z klientem, odczytywanie potrzeb klienta, umiejętność aktywnego słuchania, standardy profesjonalnej obsługi klienta, podstawowe błędy w obsłudze klienta, trudne sytuacje)

Szkolenie nie miało formy wykładu.

Prezentacja była tylko pretekstem do ćwiczeń i dyskusji.

Uczestnicy szkolenia mogli cały czas zadawać pytania i przedstawiać swoje problemy.

Prowadzący zajęcia bardzo chętnie odpowiadał na wszystkie pytania, nie były to odpowiedzi zdawkowe, ale zawsze wyczerpujące z podaniem przykładów oraz praktycznych porad.

Uzyskaliśmy pomoc we wszystkich nurtujących nas sprawach.

Zdobytą wiedzę i umiejętności będzie nam łatwo wykorzystać w pracy i kontaktach z czytelnikami.

Szkolenie było bardzo udane.

belkaniebieska2